woensdag 11 november 2015

Een kussenhoes wordt ...een kussenhoes ;)

Ook ik liet me gaan en kocht me een tijd terug een serie kussenhoezen uit de Action.
In plaats van die te verwerken in een of ander kledingstuk, maakte ik er gewoon ... kussenhoezen van :-p

Ik maakte er een meeneemleeskussen van of zo eentje waar je als kind je kussen overal mee naar toe kunt slepen dankzij het hengsel.

Ik volgde de handleiding van Polkadotchair en gebruikte deze eerder ook al.  De afmetingen werden wel aangepast aan mijn binnenkussen, die ik eveneens in dezelfde winkel als de kussenhoezen kocht.

Hier zijn ze nog eens in detail..

 *
 *
 *
 *


En zo heb ik weer enkele kadootjes in voorraad liggen voor leesgrage kindjes :-)




-flooke- Mijn vorige berichtjes vind je nog steeds terug op http://elieflo.blogspot.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het fijn om te horen wat je van dit berichtje vindt.
Alvast bedankt voor je reactie!